Barnväktare

 Klockan är 11.34 på en lördag och jag har redan varit vaken i tre timmar. Halv nio kom det ett litet monster med kalla fötter och petade mig i magen tills jag klev upp. Däremot har jag inte orkat borsta tänderna än, men det är en hemlis. Anledningen till att jag gick upp så tidigt heter Oskar, och Carin också kanske. Mamma är nämligen och utbildar sig i Gävle och någon måste hålla ett öga på lillebror så han inte dödar sig själv eller något annat. Han kan tydligen inte klara sig själv. Fast det har vart ganska lungt hitintills så det gör inte så mycket. Vi har spelat nintendo, och jag har upptäckt att jag är jättedålig på supermario så nu blir det till att träna. Engelska-uppsattsen kan vänta, jag måste prioritera här. Appropå det så ska jag gå och se om det finns något väldigt sockrigt och kalorifyllt jag kan äta, typ sockrade jordnötter.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0