Dårhuset.

I lägenheten ovanför oss har vi en nervklen stackars man som skriker lite för högt lite för tidigt på morgonen. I lägenhet brevid oss, vägg i vägg med mitt sovrum bor det en liten alkoholist-koloni. Dom brukar träffas sent på kvällarna och partaja ända in på småtimmarna. Jag har ofta turen att höra vad dom pratar om, oh lucky lucky me. Dessutom ligger deras toalett alldeles brevid mitt rum så lite nu och då brukar jag höra hur det spys där inne. Lite som grädde på moset så hittade jag och sambon tabletter mot psykos i ett köksskåp vi inte tittat i förut. Allt börjar falla på sin plats, det här är inte ett vanligt hyreshus, det här är en filial till dårhuset på heden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0