Follow the yellow brick road

Vet ni vad jag hatar? Frisörer som inte klipper som jag säger åt dem att klippa. Om jag säger att jag inte vill klippa av så mycket, gör inte det då! Jag betalar fan för deras tjänster, de kan väl åtminstone lyssna på vad jag säger? Och sen, när männskan säger att hon bara behöver ta några millimeter men klipper bort nästan en decimeter, vad är grejen då? Har hon inget ögonmått? Sa hon bara fel måttenhet till mig? Är hon dum i huvet? Frågor utan svar. Allt jag vet är att jag helt tappat tron på frisörer. Jag saknar min gammla frissa från Ockelbo, hon visste vad hon höll på med. I allafall så gjorde hon som jag sa. Jag gillar henne.

Nu ska jag ta djupa andetag, försöka tänka på att det bara är hår(det växer ut igen, har jag hört) och lyssna på Somwhere over the rainbow med Judy Garland. Den brukar göra mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0