Saftkalas is the new black

Hej, jag är här nu.

Top Model har satt igång på riktigt och jag är glad. Finns det nått bättre än att titta på ett gäng beniga tjejer som inte gör annat än att ha cat-figths och böla. I'm loving it.
Ikväll har vi dessutom haft främmande jag och min sambo. Trevligt värre. Folk har kommit i omgångar så jag har i princip inte gjort annat än att fika hela dagen. En perfekt dag helt enkelt.

Nu sitter jag och lyssnar på filmmusiken till Mulan. Boy, do I love that movie! Riktig nostalgi. Turligt nog för mig så kommer Woxberskan och hälsar på mig i storskogen i helgen så vi kan se den. Åh, jag är en glad giraff.

Oh god! Nu låter det som mina alkisgrannar spyr också. Det är äckligt lyhört in till deras lägenhet. Bara dom inte har musikal i natt igen för nu vill jag sova.

Gonatt, och hejdå rymden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0