So tired.

Saker som gör mig ledsen:

Tjocka barn.
Ensamma människor.
Grus på golvet.
De tomma godispåsarna på bordet framför mig.
Min mage när jag sitter ner, speciellt i jeans.
Tuggummi som tappat smaken.
Växthuseffekten(panikångest, någon?)
Svält.
Lejonkungen och Pocahontas.
Att Nicke bor så långt borta nu.
Mina tomma väggar.
Historiaboken.
Disk.
Att min lägenhet är allmänt omysig.
Min gröna lampa.(den är ful)
Att det bara är måndag än.

Kanske ska tillägga att det inte står i ordning, så ingen tror att jag tycker det är värre med grus på golvet än att människor svälter. Jag vill ju inte bli ansedd som politiskt inkorrekt.
Nu ska jag försöka plugga lite, eller spy.
Hejdå rymden.

Kommentarer
Postat av: Nicke

aoow, men du får komma hit när du vill vettu! :D

2008-03-12 @ 18:28:11
URL: http://nislas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0