Räv

Jo hej, jag är tillbaka. Tror jag. På visit kanske man ska säga. Inte har jag nåt bra att säga heller. Kom bara att tänka på min gammla blogg som ligger och sammlar damm. Vilket är vad ungeför allt runtomkring mig gör nu. Mitt rum hemma och hela min lägenhet. Men jag tänker inte städa. Städning är sånt man har polska svartjobbara till. 
Annars såg jag på stockholm streetstyle(tror jag) att det var en tjej som gått bananas och virat ett riktigt rävskinn runt halsen som halsduk. Så makabert! Jag orkar inte göra det här till en debatt om päls och ifall det är rätt eller fel, men alltså, en räv runt halsen? Hmm. Blir det nån stor trend av det hela känner jag iaf en man som har knippen med rävskin upphängda i trappen, han kan säkert avvara ett om nån vill ha. Jag tror jag skippar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0