lite lobotimerad.


Jag liksom strandade på min soffa som ett stycke driv-ved fast jag skulle städa innan Emma kommer hem från Berlin. Snart måste jag dock resa mig för vinkeln på min nacke börjar bli ohållbar. Om jag ligger kvar så här till Emms kommer hem och så blundar jag så kommer hon tro att jag avlidit. Haha, practical joke typ. Hatar sånt.

För ett tag sen kom det en söt liten unge och sålde majblommor. Han såg så förvirrad ut att jag bara ville krama honom. Gjorde dock inte det, kändes lite peddoaktigt.

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin :)

jag vill ha uppdatering från lördagskvällen ;)

2009-04-26 @ 20:59:56
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig söndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-26 @ 21:06:56
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0