And the punsh line was "laxpudding"


Hade sjuk tråkigt på jobbet idag. Åt två kakor, bara för att sysselsätta mig. Funkade bra i ungefär tre minuter. Resten av tiden bara irrade jag runt.
Drömscenario:
Jag loggar in på min internetbank och så bara finns där massa pengar som är mina. Jag vill inte ens behöva köpa en trisslott att vinna dem på, de ska bara dyka upp. Typ "Hejhej hjärtat, vi är här nu, Gör med oss vadhelst du vill." Som jag har väntat, skulle jag säga och börja omvandla dem från papper till kläder, skor och dyra hudvårdsprodukter. Not because I'm worth it, just because I can. Det behöver inte inte ens vara särskilt mycket, ett par tjog sisådär skulle räcka. Så atteh...om någon vill fixa så är mitt kontonr 8103- eheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0