en helg i stockholm

Kan börja med att säga att jag hade det riktigt, riktigt bra. Jag har köpt nya, fancy skor, vilket är lite av essencen av livet. Jag har ätit massa god mat samt köpt overpriced alkohol. Sist men inte minst har jag fått leka med nicke och lisa i tre dagar på raken. *glad smiley!!!* Ahjuste, vi träffade två holländare också. En av dem såg ut som Ron från harry potter-filmerna...fast blond. Kommer inte ihåg om han tog det som en komplimang eller inte.

Dock hände en grej som drog ner betyget lite. Egentligen ingen biggie, bara min vanliga gamla "otur med saker" och där tror jag vi avslutar historien. Jag skäms nämligen lite. Det får mig att känna mig ungefär som 07:10 in i det här klippet:

 

Lite ovärdig sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0