Men orka göra saker på allvar då...

Jag har just skrivit vad som kan vara den sämsta historiauppsattsen någonsin. Det är tamigfan ett lågvattenmärke det här. Den är två sidor handskrivet och består av...ordbajs. Avslutet får mig dessutom att framstå som korkad och ignorant. Oh well, what to do...Det är ju inget som behöver lämnas in.

Nu ska jag måla med akvarell och känna mig arty samtidigt som jag tittar på svt. Önskar det var typ existens eller nåt.

Måste bara dela med mig av den här bilden, det är franklin när hon var ung. Om någon frågade mig hur jag skulle se ut om jag fått välja helt själv skulle jag visa dem den här bilden. Kolla ögonbrynen!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0