nitroglycerin

-Jag har fått åt hjärtat

Hatar verkligen företag som har någon funky/flashig/cool låt som sätter igång när man går in på deras hemsidor. Fick just min andra hjärtattack på grund av detta fenomen. Hur tänker de? Jag undrar bara.

Tänker också lägga ut före- och efterbilderna med min nya frisyr nu. Det var såklart meningen att de skulle vara i förra inlägget, men min dator ville inte det. Nu är han på bättre humör, Kalle(ja det är så han heter, datorn) så varsågoda:

Före


Efter

Nu är klockan på allvar flera timmar efter läggdags för mig, kommer ångra det här imorgon när jag inte orkar/hinner äta frukost. Godnatt

//Vouges Chefredaktör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0