aj

Idag är vi sjuka hemma hos mig. Mest Emma är sjuk, hon hostar och gör ljud som jag inte kan beskriva bättre än andnöd och näsfniss tillsammans. Ni kanske fattar vad jag menar? Jag har (mycket) ont i halsen och är yr i huvudet, ganska överkommligt, men jag tog tillfället i akt och gick hem efter första timmen historia ändå. Man vill ju inte riskera att det blir värre liksom. Dessutom började min historiaklass+lärare oja sig om svininfluensan. Om så vore...kunde ju blivit riktigt spännande. Jag sa det till min klassföreståndare när jag sjukanmälde mig. "Jag måste gå hem. Mår inte så bra, har nog fått svininfluensan." Det fick man inte skämta om, sa han, Men han skrattade så lite roligt måste det vart. De har förövrigt satt upp lappar på skolan om att man måste tvätta händerna ofta, hosta i armvecket och stanna hemma SÅ FORT man misstänker att man är smittad. Nu när H1N1(läs hettnett) är i farten går ingen säker, det ska ni ha klart för er! 
    


Kommentarer
Postat av: Nina och Farah

Hettnett. HAHAHAHA // farah

2009-08-28 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0