think.

Senaste tiden har jag roat mig med att dansa runt i lägenheten till Aretha Franklin, Queen eller möjligtvis halo med beyonce och sjunga med så högt jag kan. Det som är roligast med det här är att jag är värdelös på att sjunga. Det bara skär sig när jag försöker ta höga toner, låter skit helt enkelt. Min lägenhetsbuddy brukar titta på mig med ett uttryck jag inte riktigt kan tolka, men som jag tror betyder ungefär "du ger mig migrän". Jag bara: DON'T STOP ME NOW! I'm having such a good time...

Förövrigt har jag polisanmält kameran jag glömde i stockholm som borttappad idag. Jag skrev ju tidigare om hur en kvick anställd på baren jag lämnade kamera+jacka på hittade sakerna och la undan dem åt mig, och att jag skulle få tillbaks dem snart. Så blev det inte riktigt, för efter att jag ringt och fått reda på att de hade mina grejer försvann kameran under "mystiska omständigheter". Ingen på baren harn längre någon aning alls om vart min kamera är. "Någon kanske råkat slänga den?" var senaste förslaget. Skjut mig, tänkte jag.
Hatar dessutom att polisanmäla saker jag själv tappat bort. Känns som om man egentligen bara borde få en örfil och ett "håll reda på dina saker, klant!"   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0