Damn, she's a sexy fish

Ibland hatar jag min hjärna. Den ljuger, hittar på saker och glömmer sånt som borde minnas. Idag hatar jag min hjärna. Jag vet inte vart min mobil är. Ingen aning liksom. Jag hittar den inte hemma, har provat att ringa till den utan resultat, men det hjälpte inte för det är ljudlös. Jag och Rebecka var ute och letade, länge. Gick hela vägen tillbaks till tranan. Den var inte där, inte efter vägen iaf. Inte i snön där jag ramlade. Så jobbigt. 2009 har varit mitt värsta år hittills, materiellt sett i alla fall. Hade min hjärna varit lite med pålitlig så hade jag kanske kunnat säga vart jag hade mobilen sist, men nu går ju inte det. Jag kan ha haft med den ut, fast jag kan ha lämnat den hemma. Jag kan ha känt den i jackfickan påväg hem innan någon knuffade omkull mig i snön men det är inte säkert, för den ligger definitivt inte i snön där jag föll. Det har vi kollat upp. Orkar inte tappa bort ännu mer elektronik.

Jaja, glöggkvällen innan det mystiska försvinandet var mys i alla fall. Drack enorma mängder glögg, åt massa mandlar och var allmänt inappropriate. Toppenkväll! 
Tranan var också nice. Det var trolltider som vanligt. Älskar människor som rör sig till musik. På riktigt.
När jag kom hem så tänkte jag på intervjuer jag läst där supermodeller, filmstjärnor och andra människor med fantastiska gener gett tips om hur man får en strålande hy. Det är alltid "Jag dricker mycket vatten och går aldrig och lägger mig utan att tvätta bort sminket" Sååå, jag typ karvade bort mitt smink med skållhett vatten, det liksom sved i ansiktet. Tror jag glömde att återfukta också. Dödssynd. YOU HAVE TO MOISTURIZE! Vägen till evig ungdom och ett lyckligt liv är genom återfuktning.  

Nu= sova.
Godnatt mina små kycklingar.

Kommentarer
Postat av: nina

de e lite knäppt med oss för vi lyckas göra ungerfär samma saker. tappade min mobil i asfalten så skärmen sprack förra veckan. igår söp jag mig redlös full på HB o skämde ut mig för skolan, inklusive endel lärare. som pricket över i:et var jag utklädd till Biggest Looser. (måste även tillägga att jag försökte ``prata ut´´ med titz (läs: anklaga honom för att han glor på mig i skolan)).

2009-12-17 @ 09:20:19
Postat av: sara

Älskade du, vad jag tycker om dig! Hahaha! Det där kan vara det bästa jag hört på ett bra tag^^

2009-12-17 @ 09:41:43
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0