Lite random

Egentligen behöver jag kissa, men det är långt till toa härifrån. Jävla oflyt hela tiden.

Plotar nyårsplaner med woxan, det ser mörkt ut(på cameruns avbytarbänk höhöhöhöhö) Det har dessutom spårat rätt rejält, fick just den här bilden tillsammans med texten "du hälsas välkommen tillbaka med en bild på jack o'connell när han ser ut som du"

Och visst är väl likheterna slående?!

Firade att jag är med telefon igen genom att ringa hem till woxan. Hennes mamma svarade och sa till henne att Ty Pennington var i telefon. Älskart. Ungefär "HIII MATILDA!! I'M GOING TO RE-MODEL YOUR HOUSE!!" Hon: Vad säger du? re-model my face?? Det med. Skoja.

 
Känner att den här bloggen har sjunkit så sjukt i standard. Jag skriver knappt några hela inlägg längre, och det mesta är lösryckta fragment och tankar. Man orkar inte. Jag är inte med om intressanta saker längre(var jag någonsin) och jag har inte tillräckligt med tankeverksamhet för att formulera hela utdrag. Önskar jag skrev hela "krönikor" här i blögga. Funderar på att börja signe-siemensen-blogga. Lägga ut bilder på mig själv och på saker jag tycker är fina och sedan skriva typ "var ut igår" eller "fikade med baby". Fast nu är ju i och för sig signe festplanerare/modell/it-girl i sthlm och jag är bara en liten tjäj från södra norrland, så det blir nog inte samma sak hur hårt jag än försöker. Jaa, meneh, imorgon åker jag till gävle, får hoppas på lite blogg-stoff dårå. He he(mörkt mansskratt)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jack O'Connell är snygg. Dessutom blöder han! vill ta hand om

2009-12-29 @ 23:33:07
Postat av: Matilda

"vill ta hand om" skulle varit inom stjärnor, ba så du vet.



Nyårsplan: kolla på Skins.

2009-12-29 @ 23:34:19
Postat av: Matilda

När jag skulle kommentera nyss fick jag skriva in "yesterday tooth". Festligt!

2009-12-29 @ 23:35:26
Postat av: sara

Varför fick du skrva in förrgårs tand? måste man skriva insåt här nu också.

Får inte nog av den här bilden. Cutie!

Festive!

2010-01-01 @ 03:17:15
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0