Saco och så

Idag var jag på saco-mässan och pratade med universitetsrepresentanter och människor från andra föreningar och instutitioner. Återvände till bollnäs mycket klokare och med en klar plan för mina framtida studier...not! Egentligen har jag bara en massa brochyrer, pennor och beslutsångest. Tur att jag lever efter devisen "Det löser sig alltid, typ.."
Eftersom vi har en ToKpresentation att genomföra nästa onsdag(och med vi menar jag halva klassen, inte mig själv i andra person) så ska jag nu dyka in i facklitteratur med spännande titlar, så som "But is it art?"(alla ord olika färger), "Sexuality in western art"(många spännande bilder) och "Konstvetenskap"(T:et i konst är picassos tjurskalle-skulptur gjord av cykeldelar=spicear upp)

Lärarcitat of the day:
"Take salive, salivert...selleri" -Robert


Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0