Foh sho!

Kul dag! Helt klart. Var lite zombie och mycket nervös på förmiddagen, övergick sen till att vara ganska nervös och überhyper på eftermiddagen. Presentationen gick. Helt enkelt. Ingen strålande insats från min sida, men alltså, strålande har jag inte varit på länge, så det är ingen skillnad. Förutom att jag tappade bort mig och sa nåt ord på svenska så var det ganska lugnt tror jag.

Annars har jag väl mest chillat i min batikbyxa idag. Tänkte att jag skulle komma med något roligt/intressant/spännande att skriva. Men det går nog inte. Nej det går inte alls.
Eller jo, jag kan tala om att julmust och mjölk blandat inte är att rekommendera. Man måste vara väldigt precis med koncentrationen(mest mjölk!) och blanda för guds skull inte direkt i munnen. Ok? Också kan jag tala om att jag lärt mig en regel för när det ska vara två av m eller n och när det ska vara ett. Tack till Jonkers för det och tack för mig.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Haha, varsågod. även för mjölkmusttipset ;)

2009-12-09 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0