Gull

Idag var jag, Jocke och Emma hos Rebecka och kollade på idol. Älskade att Erik och Tove fick battla, deras miner var så sorgsna att ens hjärta kunde brista. Fast det gjorde det inte, brast alltså. Jag valde att skratta åt spektaklet istället. Man måste se positivt på allt. Man har inte roligare än man gör sig. Glaset är halvfullt. etc. etc.

När jag kom hem och kollade datorn såg jag att woxi hade skickat en text på msn. Blev glad. Sen satt jag här i min säng och tänkte, fan vad bra mina kompisar är egentligen. Så då vet ni. Vart jag står alltså.
Hehe, börjar låta som fyllebloggande, men si! Det är det inte. 

Nu ska jag sova för imorgon ska jag leka med Wox-anne i gävle hela dagen och då vill jag vara pigg.
Men först, ett par väl valda ord av Jugge:
"One half of a second is half a second!"

Puss och godnatt
/Lady Karlsson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0