honungsmåne

Jag pratade ganska länge med Nina tills min telfon dog av energbrist. Sen ville den aldrig börja leva igen, fastän jag matade den med el.
I natt drömde jag att jag sålde vapen och att en söt kille var kär i mig. Jag var lite kär i honom också, men jag skämdes för han var kortare än mig. Allt detta skedde till doften av ljus som var döpta efter Marie Hermanssons noveller i Det finns ett hål i verkligheten. "Honungsmåne" luktade bäst. Som melon och honung, sött och varmt, fast utan den där känslan av åksjuka. Jag sålde ak47or och jaktknivar. Jag tror det var en revolution på gång.  


Kommentarer
Postat av: Ersc

Men challå? Wat häänds?

Inga fler citat? Man blir ju snudd på nostalgisk :P

2009-12-06 @ 19:24:30
Postat av: sara

Ersken, du får chilla(tjillha) med citaten. De kommer. Var sak på sin plats, rätt tid och rätt plats osv osv

2009-12-06 @ 23:10:33
URL: http://chav.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja mänh! poff så var våran pratstund ett minne blott. Tänk hur dom är, de där telefornane.



hihihihi, revolution, hhihihihi



2009-12-07 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0