I vilket fall så snöar det nu

Det kanske blir en vit jul trots allt. Är stressad inför jullovet. STRESSAD. Inför LOVET! Det sög ju. (ville sätta tre punkter efter ju i sista meningen, men min engelskalärare säger att det är dödsstraff på det, så jag lät bli)

Förövrigt bloggar jag från toaletten, det känns nytt och spännande. Ska duscha snart. Har inte duschat sen i lördags, vilket kanske inte var omänskligt länge sedan, men jag känner mig som om jag har ett lager av något runt om mig, som om min aura är lortig(inte smutsig, det här går utmärkt att duscha bort med varmt vatten och tvål) så nu gör jag slag i saken och tvagar lite. Haha, till och med jag tycker att det här blev ett fruktansvärt ointressant inlägg, men nu har jag ju skrivit det och det vore synd att slösa på arbetskraft. "Spara & publicera"

//Lukt-Karl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men han sa ju dock att det var okej i fjortisbloggar ;)

2009-12-14 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0