Mälarbocken

Kemiprovet idag gick bättre än väntat. Tror jag i alla fall. Det känndes bra, förutom med plolyethener och cracking(cat cracking(var inte med)). Jaja, skitsamma, nu är det gjort. Har annat att tänka på. Tillexempel historical investigation, for example. Eller written task. Maaaaah. Jag sprang in i min historialärare idag så jag passade på att fråga om vi verkligen skulle lämna in en outline för uppsatsen på torsdag. Han ba, "Yeah, thursday" (lyckligt leende på läpparna) Jag: "På riktigt? Neeeej...."(avlider lite) Han:(fortfarande lika glad) "You can cry if you want to, it's ok" Så nu tänkte jag att om jag ska klara det här behöver jag nog glögg och choklad. Jag tänker aladdin-ask. Jag ska ju ändå(kanske, mest troligt) iväg och träna imorgon. Kanske.


Nejlikeapelsinerna jag gjorde igår får vara första bilden i serien "räkna ned till Jul med Sarak" Jag tar för givet att alla vant sig vid de suddiga bilderna jag producerar. Det blir inte bättre än sådär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget citat idag?

2009-12-01 @ 20:54:40
Postat av: Rebecka

"Jag"? Ojoj här tog man åt sig all cred. Vill upplysa om att den högra (den som inte ser ut som ett päron) är gjord av mig!!!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett!!!!!!11

2009-12-01 @ 21:56:28
URL: http://rebeckakarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0