Molten light

Har fortfarande ingen klar ToKpresentation. Morgondagen kommer bli minst sagt spännande. Just nu är jag så trött att jag pratar med mig själv och har ont i magen. Kom på mig själv med att tilltala mjälkpaket för ett tag sedan. Såg att det stod framme sen Rebecka var här och drack te. "Nejmen, vi läre nog ställa in dig i kylen stumpan, eller hur?!" sa jag. Stumpan. 
Nu sitter jag med den påbörjade meningen "This has importance to the question because" och har ingen aning hur jag ska fortsätta. Det är inte viktigt. Och jag är så off topic att det börjar bli kul. Svara på frågan kvinna! 
Letade papper att skriva på tidigare och hittade ett prov från svenskan i pre. Brast ut i ett ganska lång hånskratt när jag läste svaret på sista frågan. Det varstavfel, töntiga ordval och allmänt dumt. Hade stavar verkligen med ä och sista med två s. SS. Funderade på att posta skiten men tänkte att jag inte har tillräckligt med självdistans för det. Det var trots allt inte särskilt länge sedan. 
Måste sova snart. Måste skriva klart presentationen. Vill gå upp i rök och in i nirvana. Nej ta mig i kragen. Skrivskriv och godnatt.

 
Älskar proportionerna. Galna hattmakaren från alice i underlandet goes vattenskalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0