Tar knäcken

Idag kokar jag knäck, och om man räknar att krypa på golvet inlindad i filtar med snorkel som att hjälpa till så gör Oskar och hans lilla kompis det. Hjälper till alltså. Det verkar inte bättre än att jag gjort såndär stenhård knäck som man biter loss lagningar i tänderna med. Och si lagningar i tänderna, det har jag flera stycken av. Kan bli en smärtsam julhelg om jag fortsätter ha lika tur som jag haft senaste tiden. //Berta, 73. 
Snart ska jag koka till nåt annat götta också. Kola eller så. Nåt götta att snaska på. Jag är liksom going crazy on the julgodistillverkning.

Sen kommer Roger hem från hospitalet ikväll också. Det tycker vi är väldigt bra, min familj och jag.


Kommentarer
Postat av: LISA

bring lite knäck tills på torsdag så ska du få smaka min och grandmáas! ;)

2009-12-22 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0