update

Hej igen. Jag har en kompis som säger att man inte får skriva "hej-idag-har-jag-gjort/köpt/någotutanpoäng"-inlägg om man inte har minst 20000 läsare om dagen och/eller heter kenza. Nu är det så att jag har ca 20 läsare om dagen men alla vet ju att nollor inte är värda någonting. Därför tänker jag skriva sådana inlägg ändå. FÖR ATT DET ROAR MIG!

Så, egentligen tänkte jag bara uppdatera och tala om att det inte bara var hembakta lussebullar, det var även mjuka pepparkakor, hårda pepparkakor, sockerkaka, saffranskakor som inte var lussebullar och till och med några små piroger som innehöll något som smakade som hemgjord kok-korv. Eftersom jag älskar allt som smakar dött djur(inälvsmat-mmmmmmm) så tyckte jag om dom.
kan även sägas att barnen inte bara bakat gott, de underhöll fint också. Det r så mycket roligare med låg- och mellanstadielucia än den där varianten när alla är vuxna, är framtagna för sin "vackra sångröst" och faktiskt kan hela texten i alla låtar. Orka kunna hela texten liksom, huvudsaken är väl att man ser glad ut. *gillar progg*  

HAHAHAHAHAHA, älskar! Mamma kom just på att varken hon eller Roger kom ihåg att betala för fikat. Vi har så gott som stulit godis från barn. Dock tror jag att, då min familj består av mestadels laglydiga och produktiva samhällsmedborgare, mamma kommer fixa till den lilla kråkan inom de närmsta dagarna.

tjyss,

Kommentarer
Postat av: Nicke

Haha, älsklingen då. Jag kan lova innerligt och hederligt att den enda i min vänskapskrets som sagt att det är värdelöst med "min dag"-bloggar är du! Joined the dark side, ey? ;)

2009-12-11 @ 15:46:28
URL: http://nislas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0