gaah!

Idag har jag jobbat i söderhamn. Sen kom Nicke och Woxi. Vi gick och fikade på Waynes. Gott! Haha, önskar alla mina inlägg såg ut sådär. Typ, hej jag är litet mentalt efterbliven:) Men så var det iallafall. Jag jobbade som såndär människa som lämnar ut gratis smakprover inne på matbutiker. Med anledning av detta tänker jag ge er tre typer av människor jag tycker om:
1: Gubbar. Kommer fram, frågar vad man bjuder på. Äter upp i stort sett allt som var på tallriken, slänger lite av det och går med kommentaren "Det var inge vidare det där eh!" Jag: Hoppas den äckliga smaken sitter i resten av dagen*glad smiley*
2: Folk som kommer fram, ser lyckliga ut för att de kan få gratismat, ser att det är sallad, gör en ful grimas och går igen.
3: Feta familjen. Egentligen ingen typ av människa, bara en fet familj. Det börjar som typ 2. Mamman frågar vad som bjuds, men ryggar tillbaks när hon inser att det är sallad. Pappan frågar henne vad som bjöds, hon svarar att det var sallad. Han fnyser "sallad!" och typ hånskrattar.
Gillar tjocka människor som gett sig fan på att fortsätta vara det.
 
När jag och woxan väntade på tåget hem kom ett godståg och jag kände än en gång den där känslan jag alltid får när godståg åker förbi. Jag vill hoppa på och bara se vart jag hamnar. Kanske kommer man till halmstad. Då skulle jag ta bussen till farmor och farfar och hälsa på. Kanske kommer man till sundsvall. Där har jag aldrig varit förr. Anyhoe...woxan förstod mig inte riktigt och fick bara upp en bild av hur jag missar vagnen, träffar nån stolpe och typ går av på mitten. Lite som den idioten som stack ut huvudet konstigt när han åkte bergochdalbana, fastnade och blev halshuggen. Tänk er den bilden, en kille utan huvud som sprayar blod och en brevid som ser rädd ut. Jag antar i alla fall att den andra såg rädd ut, jag skulle vara rädd.
Mår lite illa, hade ett par jeans som är så tajta att jag får ont i halsen på mig tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0