Modeblogg


Glasögon från synsam, nattskjortan har pappa sytt på syslöjden när han var ung. Looken blir komplett med gammal mascara under ögon, rödflammig hy och en sur/utvecklingsstörd uppsyn.

Har jobbat på T-bro idag. Hatade mycket. Mest barnfamiljer som lämnar barnens mat på golvet och sina brickor på bordet. FASTÄN VI HAR BRICKSTÄLL! Annat jag hatade var:
-våtservetter på brickorna jag plockade av, tänker jämt att folk torkat sig i rumpan med dem...
-att min hy blir som smör i den fuktiga luften i diskrummet
-att det är halt överallt så jag halkar och skadar ljumsken. Händer varje gång.
Fast egentligen var jag bara sur för att knappen på mina jobb-byxor åkte upp när jag böjde mig ner för att torka ett bord. Tar det som en personlig förolämpning. Inga jävla fulbyxor ska komma här och kalla mig tjock. Ska tröstäta coco pops till frulle imorgon. 
Nu ska jag titta på nya favvoserien Being human på svt play. Sen sova, gonatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0