öh...?

När jag ändå är i farten tänker jag passa på att på ett förvirrat och förvirrande(som alltid när jag ska berätta något) sätt redogöra för min semester i halland + de två dagar jag varit hemma. Som sagt har jag varit förkyld på min regniga västkustvecka vilket är lika med inget badande och ingen solbränna. Det kändes lugnt, hade trevligt i alla fall.
På väg hem hamnade jag mellan varberg och stockholm brevid en kvinna som luktade gammal cigarettrök och jäst(gammal mens?). Andades genom munnen hela vägen. Väl framme i stockholm bestämde jag mig för att INTE lägga ner min lånade bok med tågbiljetten i kassen jag hade, för den skulle ju ligga i väskan. Det hela slutade med att jag inte la ner den någonstans alls, utan lämnade den i den där lilla fickan som sitter på ryggstödet till stolen framför en. Gick och köpte mat och upptäckte inte mitt ganska så fatala misstag förens efter en kvart. Paniksprang till kundbetjäningen och hatade alla framför mig i kön för att deras ärenden inte var lika viktiga som mitt. Som tur var fick jag en ny biljett, men höll i förvirringen som följde på att gå till fel spår vilket ledde till att jag hatade mig själv lite. Straffade mig själv med att göra av med pengar på onödiga saker. Ingen var förvånad över att det här hände mig.  
Idag har jag jobbat för action people på ica i bollnäs. Jag gav bort saft. Topp tre favoritkunder:
3. Barn. Speciellt en unge, han såg ut och betedde som håkan från sunes jul/sommar.
2. Äldre män som måste fråga sina fruar om de får köpa saft. Jag vill också ha en kuvad man.
1. En dvärg. Övriga kommentarer överflödiga.


Kommentarer
Postat av: Dvärgmästaren

You have my sword (manligt)

and my bow (som en bögig pyssling/skogstroll-bastard)

AAAAANNNDDDDD MYYYYY AAAAAAAXXXXEEEEE!!!!!!!! (likt gudars vrede gormar dvärgen ut sin manlighet)

2009-07-27 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0