Älskar du mig nu?

För ett tag sedan länkade jag till en artikel om en plastik-kirurg som gift sig med en kvinna han tyckte var ful för att sedan bygga om henne till sina drömmars kvinna. Eller en barbiedocka. Vilket i ochförsig kan vara samma sak. Anyways. Här är en artikel om samme man där det finns före och efterbilder på kvinnan i fråga. Tänk vad människor är villiga att utstå för lite kärlek.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2707453/Doctor-weds-dowdy-girl-then-builds-himself-his-ideal-wife.html


Idag har jag börjat sammanställa datat till mitt matteprojekt om hur tv-tittande/dataspelande påverkar högstadieelvers betyg i matte, svenska och engelska. Har inte lyckats sett nått riktigt samband än, förutom att tjejer generellt sett har högre betyg än killar. Undrar vad det beror på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0