Lista, typ

Har lite trök, så jag gjorde en lista, eller vad man ska kalla't som jag tagit från en av mina favoritbloggar www.unfitney.blogspot.com

Du heter: Sara

Smeknamn: Inget alls tror jag. Folk brukade kalla mig Karlsson, men det heter jag ju, så det räknas nog inte. Pappa kallade mig Sara maräng när jag var liten, men det har han slutat med

Vad tror folk om dig? Vill nog inte veta det. 

Stämmer det? Ja, det vet jag ju inte.

Vad får du oftast komplimanger för? Kommer inte ihåg. Lägger mest på minnet när folk säger dumma saker. Men ibland säger nån att jag är rolig eller söt. Det är nice. Senast idag fick jag höra att jag brukar vara snyggare än jag var då jag var utklädd till hemmamamma.  

Brukar du skratta för dig själv? Det händer. Ofta. Mest när jag är ute och går och kommer på något kul Eller lyssnar på p3

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: typ: Hej, jag kommer förbi och hämtar mina grejer sen.

Var bor du? Oftast i Bollan

Trivs du där: Jovars. Det luktar gött i mitt rum i alla fall

Äger du några Converse: Jarå. Ett par blå som jag anväder mycket, ett par rödbruna som är jättetrasiga men som jag har ändå också ett par gröna som jag borde slänga för de har ful färg

Brukar du bli för full: Det händer. Ibland. Ganska ofta senaste månaderna. Men jag jobbar på det. Orkar inte gå och skämmas över mig själv.

Är du blyg? Ibland. Om jag orkar

Sysslar du med någon idrott: Helst inte. Till min mors stora sorg 

Vill du hellre ha mail än brev: Inget alls. Kan inte folk bara ringa så man får det överstökat

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Inte på andra eller tredje heller.

Har du spytt offentligt: Mm.

Är du nöjd med ditt liv: Nja, jag vill nog lite mer än det här. Men det ser jag som en bra sak. Vore lite sorgligt om jag var helt nöjd i Bollnäs. Ba; här vill jag stanna. Kan inte hjälpa att se ner på människor som aldrig någonsin åker någonstans. Nöjd vill jag inte vara än på något år. Det är en hämmande känlsa 

Är du bortskämd: Kanske lite. Jag var trots allt ensambarn tills tio års ålder. Men det är nice.

Vad gör du i morgon: Åker tåg till Lingbo, sen jobb på T-bro

Vad är det värsta du vet? Orkar inte komma på nåt.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror väl på hur mycket pengar man har.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inte vet jag eh. Orka förebilder.

Vad längtar du till? Dagen efter jag gjort mitt sista examsprov. Sen ett liv utan bekymmer och framförallt kemi.

Är det okej att gråta? Hoppas det, för jag grinar typ jämt. Beror iof lite på vilken tid i månaden det är. I värsta fall kan biggest looser eller en dödsannons i lokaltidningen ge mig vätskebrist 

När grät du senast: Kommer inte ihåg. Förra vecka någon gång kanske. Säkert till nåt ostigt tvprogram

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vill helst: Köpa skor och smink. Men det är jag nog för realistisk för. Skulle nog sätta in på sparkonto och använda till universitetsstudier sen. *förnuftets röst*

Bär du glasögon eller linser: Hello foureyes

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, inte viktigt, men kul.

Vill du gifta dig: Om någon friar kanske. Tanken på en dag som handlar om bara mig är ganska tilltalande. Men inte någon religiös sermoni då, klarar inte av människor som lovar en gud de inte tror på att vara tillsammans tills de dör, bara för att kyrkor är så fina lokaler.

Vill du ha barn: Ja. Vill ha någon att leva för och genom nör jag blir gammal. Satsar på att skaffa en snygg karl så jag kan få vackra barn. Är dock lite livrädd för att få ungar med fel, plus att själva födseln verkar (w)horrible så det kan hända att jag adopterar. Helst från japan. Dom är alltid snygga. 

Är du bra på att laga mat: Relativt. Alla kan väl följa recept.

Är du musikalisk? Nej. Önskar att jag var, men nej.

Tror du på ett liv efter döden: Vill tänka att man får spendera livet efter döden med dem man tycker om. Det skulle vara mysigt.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope

Har du tandläkarskräck: Nej, man brukar ju få klistermärken efteråt.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt. Men det var ett tag sen nu.

Biter du på naglarna? Usch nej! Tycker det är jätteäckligt. Naglarna blir ju helt retarded om man gö de, typ fstnar i allt. Nasteyh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0