Frisörer= satans vasaller

Idag har jag klippt mig(som sagt). Min första tanke när jag började se hur frisyren kom att te sig var "Virginia Wolf". Därifrån gick det bara utför. Liknelser jag använt idag för att beskriva min nya frisyr:
"Det ser ut som någon tagit en flörtkula och tryckt fast på huvudet på mig"
"Britt-Marie, 57, fast anställd på försäkringskassan"
"En jävla boll!!!"
"Cancerpatient"
och så klassikern, "DET ÄR FULT!"
Något av det här sa jag naturligtvis inte hos frisören, nejnej! Där bara log jag och lät henne hållas medans jag pungade ut med de 420 kr som hon tog för att få mig att se det fulaste jag sett ut sedan jag var tio år, överviktig och hade överbett på en cm. TACK HJÄRTAT!
 vanliga fall brukar jag kunna tänka att det bara är hår och att det växer ut, men å andra sidan, i vanliga fall brukar det vara vara att gå hem, duscha ur den fula "stajlingen" och så har man en fullt fungerande och gångbar frisyr. Detta är nu inte fallet här. Jag vet seriöst inte hur jag ska laga det här. Det kommer ta typ en månad innan det börjar se åtminstonde vettigt ut. 
Nu ska jag ägna helgen till att intala mig själv att jag visst fick just den frisyr jag bad om, och att jag gillar det. Om inte det funkar blir det till att jaga huvudbonader hela söndagen. 
Tack för mig, Ledsen_tjej_med_tanthår_91 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0