It's a she wolf in your closet...

...let her out so she can breathe(breed) aaaooow!

Försöker ladda upp bilder på fejjan. Det går sådär. Fösöker även trycka i nina oboy. Det går inte jättebra det heller. Det är någon wierd film på femman, Lisa från six feet under är med. Han som vart ihop med Kate Hudson i verkliga livet är också med. Fab.

Här kommer resten av Edinburgh-bilderna. Grattis alla!


Det är en isbjörn strax ovanför konteinern. Mis kommentar; "Men den är ju uppstoppad" Önskar den var på riktigt!


Pimp-Lina posar på väg mot moderna muséet


Rebecka strikes a pose.



Staty av Paulozzi. Kommer inte ihåg vad den hette. Nåt med kosmos kanske?


Landskapsskulptur utanför edinburghs moderna


Linas B-day. På bild; Cool-Lina, Linas nya piercing, Evelina och Emma


VF och Linn på Fat Cow.


Shrooms i min mat


Hej cyklist! (de var alltid ivägen och jag var alltid rädd att de skulle dö)


Monkeypants var apsöt på flygplatsen innan vi åkte hem. Typ första bilden hon inte såg sur ut på^^




[email protected] ADDA! (Någon stans mellan nyköping och gävle)


Hej, jag roar mig själv på tåget. Läg märke till den diskreta gesten med hägerhanden(menade höger, men häger är lika bra)(min höger alltså)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0