Jag behöver ett disco-nap


-Don't ya no who I am bitch?

Idag på engelskan visste jag inte vem Mark Hamill var. Då tittade Jonathan på mig som om jag var dum i huvudet och Chris sa åt honom att inte berätta, att aldrig mer prata med mig. Jag försökte med att säga att jag inte är så bra på namn, ni kanske kan berätta vem det är? Jag lyckades få ur dem att det var en skådespelare i star wars. Vem i star wars, undrade jag och fick svaret; "Det är inte Han Solo, för honom vet du väl vem som spelar?!" Eh, nej.(jag vet nu ju, Harrison Ford) Jag har faktiskt sett de gamla star wars-filmerna. Men, jag har ingen aning om vad skådespelarna heter. Kommer knappt ihåg hu de ser ut ju. (De enda gångera jag bryr mig om att kolla upp skådespelare är om de är snygga. Därför vet jag mycket om till exempel Jamie Bell och Mike Baily.) Nu har jag iallafall googlat Mark Hamill och fått reda på att han var Luke Skywalker, vilket faktiskt var min gissning på lektionen. Hade det vart så svårt att bara säga att jag hade rätt? 
Anyyyyways, nu ska jag göra en omelett, sen måste jag skriva historiauppsats. Och läsa Tok. Och Skriva ner mina källor till historical investigaton. Och läsa konstböcker till ToK-presentation. Och skriva till bildboken(som fortfarande inte har kommit rätt*gråter blod*) 
Kommer väl sluta med att jag somnar efter fem minuter effektiv pluggtid. Som vanligt.
  


Kommentarer
Postat av: Jonathan

hopplös är vad du är ._.

2009-11-25 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0