Laga

Känner att jag måste laga lite fel jag gjort i tidigare inlägg. Jag börjar med att säga att inlägget om berlinmuren självklart skulle varit på den nionde november, och inte åttonde som det blev. Trodde klockan hade blivit tolv, men tydligen var hon bara 23.57. My bad.
Sen heter hon som satt brevid mig i biblioteket idag inte rebAcka utan rebEcka. Än så länge i alla fall. På min mobil heter hon beakis, min mobil kunde inte skriva beckis och helt frankt tyckte jag det vart roligare med mobilens förslag. Min mobil kan inte stava till nåt alls om ni vill veta. När jag försökte skriva Leona gick det bra till Leon sen föreslog den Lennart. Leonart.
Har för mig att det var nåt mer fel jag gjort, men jag kan inte minnas vad så det får vara så. Vi säger att det är charmigt med lite flaws.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0