Listan

Jag bläddrade igenom ett gammalt skrivblock i jakt efter rena sidor och hitade en lista jag måste skrivit någon gång i början av IB1. Den ser ut såhär:
Gå ut och gå
Gå hem till någon och störa
Gå till Ica och stalka
Måla.
Vet inte riktigt om det var att-göra-idag-lista eller potentiella-tidsfördriv-lista. Vet inte heller om jag tycker den är tragisk eler om den bara är... 

Appropå stalka. Jag har försökt fått tag på en kompis hela veckan, dels för att han har en sak jag behöver och dels för att han pratade om att komma och hälsa på i helgen, något jag tyckte skulle vart lite åsm. MEN. Männskan i fråga har valt att inte svara på varken sms, telfonsamtal eller facebookmedelanden. Vad är dealen med det? Jag tolkar det som att han inte vill komma på visit och avslutar med,kom ihåg att jag tar allt personligt. 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror inte det finns annat att göra än att söka upp Agneta Sjödin på spårlöst försvunnen.

2009-11-13 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0