My life it shit but I am funky!

Jag hade en dröm inatt som gjorde mig så arg att jag nästan fick ont i huvudet. Jag var så arg att jag ville skrika och slåss, men allt jag kunde göra var att stå vid sidan som en statist i min egen dröm och bara se detta hemska hända. Det jag drömde var att Leona kom hem till mig och ville laga mat. Hon frågade om hon fick ta lite grädde och jag sa ja. Nu komer det hemska. Hon tog ALL min grädde, hällde den i en mugg och spädde ut den med vatten så allt blev förstört!! Min grädde som jag skulle göra oboy av till frukost. Jag var arg när jag vaknade. Don't mess with my cream bitch!

Jag gillar inte att känna mig dum. Som när man får en fråga man inte an svara på och personen som ställt frågan säger, "men alltså, det här är ju jättelätt!" Ungefär så kände jag mig alldeles nyss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0