Myz

Myser med värmeljus och criminal minds. Önskar jag hade te, men det är långt in till köket. Väldigt långt faktiskt.
Egentligen skulle jag sett "Milk" ikväll på filmklubben, men det var nåt trassel med filmrullen så det blev inställt. Jag hade verkligen velat se den filmen så det var lite trökigt, men å andra sidan vart det mer sofftid åt mig såhär, och jag tycker verkligen om min soffa.

Ps. Jag gissar på att mördarn är Gina, och jag gissar på att hon gör det för att hon är besatt av Dante och vill bli av med potentiell competition(och nej, jag försöker inte vara cool och svänga mig med engelska uttryck, jag har helt enkelt glömt vad det heter på svenska. Det är lite pinsamt.) Nu ska jag göra te. Té/The/Thé he he. Kaskadspyr när folk vill använda skönskrift och stava te med h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0