Prio 1

Flera timmar och massa te och hemgjord glass senare. Det blev som jag trodde, jag somnade efter ungefär tio minuter historia(självupfyllande profetsia, någon), sen kom Rebecka och det är ju mycket trevligare att dricka te än att skriva om fascister så jag prioriterade lite. Alla säger att det inte fungerar så, men jag hoppas fortfarande på att vakna en morgon och känna mig vuxen och ansvarstagande. *håller tummarna*
Sen när Rebecka skulle gå hem sa jag(som jag tror att jag ofta gör när folk går efter att de varit hemma hos mig, typ Tekla, 83, har altid sagt att jag är en kärring.) att "Det var trevligt att du kom hit en sväng". Rebecka ba, men du måste sluta säga sådär! Det låter jättebitchigt! Och jag som bara helt genuint tyckte det var trevligt att hon kom...



Sen har jag även gjort en glad upptäckt. En av mina gamla favoritbloggare som la ner sin blogg för typ ett år sedan har börjat skriva igen. Helt fantastiskt. Jag satt och skrattade högt när jag läste igenom allt nytt.
Han uppdaterar inte så ofta, men när han gör det är det oftast åsm. Gå in och läs! 
http://jonas-ad.blogspot.com/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0