Skolblogg, igen

Jaha, nu säger Jocke att jag måste provocera mer på bloggen. Så jag får många läsare alltså. Hm...
Typ...Kan inte alla feta människor bara kräla in under en sten och typ dööö, om de får plats vill säga. (Mina ord inte hans) Fast, feta människor är tydligen uttjatat, trots att smal-hets och pro-ana var vad Dennis M byggde sin "karriär" på. Jocke säger; "Älskar Dennis M!" Jag ba, hmm.
Det här med att provocera är kanske inte min grej. Fast jocke är lite arg nu, han säger att jag framställer honom i dålig dager. Det klarar du så bra själv lilla vän, tänker jag. *glad smiley* *friendly* *skriver med glimten i ögat*



Kommentarer
Postat av: Dj Monkeypantz

Sara skapar rubriker. Ser framför mig hur du sitter om ett halvår med rosa "mjukisdräkt" (så att säga).

2009-11-16 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0