Solen kretsar kring...mig.*tänker att alla bryr sig*

Åhkeej. Folk har frågat, och eftersom jag börjar få lite distans till det hela nu så kommer de, bilderna på mitt hår.


Först ut är en bild från innan jag färgade håret, men efter en dag av regn och mössbärande.

Lite som en hjälm va.


Såatteh. Ja. Bättre än så här kan jag nog inte fixart. Ser lite ut som en vänsterpartist/miljöpartist/attackfeminist eller nåt. *embracear* *slutar raka under armarna* *börjar tvätta håret med yoghurt* Hehe^^ 


Kommentarer
Postat av: Nina

AAAAAAAAAAAAAAAMG. I like! Jag tycker de blev himmla fränt, inte alls som du beskrev de, SÖTO.

2009-11-23 @ 14:31:07
Postat av: Anonym

oj, vad "fint"....

2009-11-27 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0