Svarar på min egen fråga

Nu tycker jag att alla ska följa Rebackas fantastiska exempel och SVARA PÅ FRÅGAN jag ställde i inlägget under. Jag hade tänkt ge min egen åsikt imorgon, men eftersom den efterfrågats(av beakis) och jag ända bara ligger här och löper(euuuw) så kan jag ge er den nu.
Jag skulle nog tycka att A var värst. Om min man lämnade mig för en yngre kvinna(alternativ B) så skulle man ju kunna tänka att han var ett gubbsjukt as och äcklig. Lämnade han mig för en man så är det ju inte så mycket att göra, det är ju inte som att jag skulle kunna odla en kuk liksom. (egentligen kan man i ochför sig det, tekniskt sett. Typ äta massa steroider. *vet allt* men alltså, orka det då.) Om han däremot byter ut mig mot en annan medelålders dam med hängtuttar, då är det ju väldigt personligt. Typ, han orkar inte min personlighet längre/hon är bättre än mig i alla kategorier. Då skulle jag nog vilja vila i gasspisen. Såatteh. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0