Update

JAG HAR HITTAT MIN CASBOK! Den låg i återvinnigstidnigshögen. Nu behöver jag bara fabrikera datum till ungefär 15 timmar action jag har gjort men inte skrivit in i boken...

Funderar förövrigt på att klippa mig såhär och färga håret rött. Blev ju utsedd till klassens feminist förra veckan och nu känner jag att jag måste börja ta min tilldelade roll på allvar. Skämt åsido... det är precis sån här frisyr jag fösökt förklara för folk utan framgång i några veckor nu. Så vad tror ni? Är det någon som vill dela med sig av en åsikt?


Kommentarer
Postat av: Nicke

Jag gillar't! Precis så som jag menade med!

Det som jag dock är mest nyfiken på är vad du egentligen googlade för att få fram bilden? Haha

2009-11-11 @ 09:16:54
URL: http://nislas.blogg.se/
Postat av: sara

Så bra. Då ska jag nog fixa det snart. Jag googlade inte, den fans på facehunter. Ibland har man tur:)

2009-11-11 @ 16:28:33
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0