Written task - microkameror och hemliga spionagenter i Oceanien.

Försöker ordbajsa fram en written task till engelskan. Vill döda! Mitt word har tappat synonymfunktionen. Varför? Varför gör det så här mot mig??? *hyperventilerar* *psykosgungar fram och tillbaka* Hehe, neerå. Det är lugnt. Så farligt var det inte.
Rebecka kom förbi tidigare med kakor och drack te med mig. Riktigt hävligt sätt att tillbringa en kväll, nu är jag så full på te och mättade fetter att jag inte orkar hetsa upp mig. Vi pratade om hur mysigt det vore att bo i ett kollektiv, så nu har jag tänt lite rökelse som enligt Lisa luktar "otvättad hippie" och drömmer mig bort till en tid i kollektiv med rödvin, hemodlade grönsaker och människor som gillar att prata politik vid matbordet. *Längtar*

Kommentarer
Postat av: nina

men jag vet, upptaterar regelbundet en gång i månaden tummen upp.

jag tänkte på dig här om dagen när jag satt på toa, varför är inte Sara här för? Kom idag???!!!:D

2009-11-20 @ 08:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0