Avfallskvarnen

Jag är inte den som bangar när det gäller att äta djur, jag har absolut inget emot att korvar är nedmalt avfall, eller att fiskpinnar är detsamma, fast av fisk då, huvudsaken är ju smaken. Och det smakar bra. Men! Idag när jag stod och läste inehållsförteckningar på leverpastejspacket(för att se vad som innehöll mest lever, hehe) och således fick veta att arbogapastej har "bindväv från gris" som typ fjärde ingridiens, då tog det emot. Bindväv. Som en egen ingridiens. Inte så att den bara har råkat följa med något annat och hamnat där. Nej. De har medvetet skrapat av bindväven från grismusklerna för att stoppa den i sin produkt. 

Sen kände jag för att lista upp något. Jag ger er:

Bästa låten nu:


Äter: Chips med dipp. Soldipp, dill och något.

Bäst: Att jag fick jobba på T-bro(läses med engelsk uttal) igår=cash till mig. girig_tjej_91_

Jag roar mig med: Att läsa kemin med rysk brytning. Inte för att imitera min kemilärare(som är ryss*förtydligar*) utan för att det är kul. Rakt av.

Awesome: Att Billy köpt biljetter till bob hund idag. Kommer bli fantastiskt*kissar på mig av glädje*

Kul i skolan: På historian fick vi se någon youtubefilm som hette "the bloody history of communism" där de pratade om kommunism, darwinism och facism i samma andetag. Sen gick de vidare till att berätta om hur Lenin blev sjuk, galen och sedan dog. Allt detta som ett straff från gud för att han varit en ond man. Jag tycker Lenin ser snäll ut. Och säga vad man vill om Stalin, men stilig, det var han.


Kommentarer
Postat av: Nicke

Jag tycker ändå att bindväven är ganska mild i jämförelse med Bullens-korv som bland annat innehåller grislunga! yumyum.

2009-10-06 @ 13:08:20
Postat av: sara

Äter du hellre bindväv än lunga? Bindväv är ju på nivå med senor och brosk. Lunga är mer som hjärta eller tunga, och det kan ju folk inte få nog av.

2009-10-06 @ 17:55:42
URL: http://chav.blogg.se/
Postat av: Leona

ja filmerna av theunfuckable! jag tycker också att stalin är stilig,Hadde han inte dött typ länge sen så hadde jag nog gift mig med honom! fast sen var han ju lite kylig, men det är nog bara en biverkning av hans jobb!

2009-10-07 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0