tors/fre/lör

Jo såhär va. I torsdags åkte jag till norrköping där jag såg bob hund, feztade med pojkar + en tjej och hade trevligt. Eftersom jag tappade varje möjlighet till bra foton i sommras tänkte jag ge er min helg i dåliga mobilbilder nu. Håll till godo!

Måste bara skriva lite om Bob Hund först. Dom är fantastiska. Jag hade nog min bästa kväll på länge i torsdags. Det började med en öl(som smakade skit) på saliga munken. Där spelade ett övervintrat proggband som hette typ blå hästen och hade den genialiska låttexten "en poltergeist snodde min gummistövel, och foten min blev våt" Kan man annat än älska progg? 
Sen var det dags att dra till Hugo där kvällens huvudakt spelade. Åh det var så bra! Det var trångt, svettigt(jag luktade mans-svett när jag kom därifrån och det var INTE mitt fel.) och helt jävla underbart!
Nog om detta, mer pixliga kort till folket!


Nina och jag taggar på tåget. lalala...är man zeksig nu?


Glada pojkar med staty och glass på papper efter Bob Hund. *ser ut som facist-tal*


Världens bästa byxor!!! Nina tyckte jag såg ut som en dagisfröken på den
här bilden. Jag tycker jag ser ut som utvecklingsstörd på 70-talet. På ett bra sätt så klart. :)


Häfv-öl på hemköp i Linköping


Ninas bestaste film. Även den hemköp.


Vin och film i en jättemysig lägenhet i Linköping. Filmen hette the chumscrubber,
men det har jag nog redan sagt.


Supersuddig bild på killen som bjöd på vin, pizza och bra film.


Nina sover i keps medans vi andra tittar på film


Närbild på världens-bästa-byxor och sucidearmbandet jag köpte på indiska. Det har vassa ståltrådsbitar som rispar mina handleder. 

Är jag hemma i Bollan igen nu, har just vart på den mest tacky krog jag någonsin varit på. Det var skitkul och Kajsa fyllde 18. Grattis! 
Nu skulle jag vilja se en bra thriller/friller - helst något med psykotisk mördare. Går det inget på tv får det bli arrested devlelopment istället. Nästan lika bra.

 


Kommentarer
Postat av: Nina

jag kan kolla på GREASE<3 i ett eget rumm med min keps, du och Billy kan kolla på arrested devlelopment(N) i ett annat rumm. om det skulle bli aktuellt.

2009-10-11 @ 19:05:52
URL: http://emilinas.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHAHA såg din kommentar nu. Ja han ser ut sådär! träffade honom idag, han var ovanligt osnorig. men det tyckte inte en liten oscar-look-a-like, han sprang runt och sa äckelgubben då han var närvarande...

pluggandet går ju som väntat åt skogen:)

2009-10-11 @ 19:14:37
URL: http://emilinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0