Hej

Vaknade i totalt mörker efter min disco nap. Trodde klockan var apres midnatt, så jag stapplade upp ur soffan för att mötas av Emma i träningskläder. "Vad är klockan?" "Kvart i sju." Jag gick förvirrat vidare in i köket och började diska. Det var nog lika bra så, då hinner jag både städa och läsa in mig lite på baltutlämningen innan det är läggdags. Välkommen till en dag med mig på Fun Academy!

Städar gör jag för att det ska bli lägenhetsfezt med halloweentema här hemma nästa lördag. Har redan nu börjat spåna på vad jag ska klä ut mig till. Lungsjuk? Woxan påstår att alla andra tänker klä ut sig snyggt, så det är lika bra att vi också gör det(vägrar klä ut mig zeksigt, det känns bara tacky!). Är det någon som har nåt tips så är jag idel öra. 

Här är en bild på Woxi från förra årets halloween:

Hon var utklädd till okarismatiskt resturangbiträde. 

Ja och så har ju min bildbok börjat sin resa hem från norrköping idag. Det känns fint. Jag har så mycket att säga den.

   

Kommentarer
Postat av: n

2009-10-22 @ 22:34:58
Postat av: nina

woxan e min nya idol.

2009-10-23 @ 16:51:50
Postat av: sara

Det blir hon nog glad över att höra. Du får träffa na på lördag om du kommer och hälsar på. Vi har planerat sofisticated evening med vin och kex innan halloweenfesten^^

2009-10-23 @ 20:06:58
URL: http://chav.blogg.se/
Postat av: Matilda

MHH! Och Arnold Schönberg. Det skulle väl kännas sofistikerat? :)

2009-10-23 @ 21:23:01
Postat av: Den Lede

Din bildmapp börjar inte resan förens på måndagen.

Ursäkten är att det var en ko på vägen....

2009-10-24 @ 11:50:10
Postat av: sara

Matilda: Jag säger nej.



Den Lede: Kor har inget på vägar att göra, men så länge bildboken är i min famn nästa fredag/lördag är jag nöjd.

2009-10-24 @ 12:46:22
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0