Men gud så hysteriskt.

Besöksrekord idag, igår menar jag. ni fattar. Tror jag i alla fall. Kan vara tangering i vilket fall. Gissa hur många. *lektant* 

Bra sak: Jag har fått orderbekräftelse på min studenmössa och jag hade stavat baccalaureate rätt. Fick för mig att jag missat e:t så fort jag skickat iväg ordern när vi beställde. Typ panik i rösten och ba: Stavade jag rätt på baccalaureate? Va? Jag tror jag glömde e:t. Matilda! Skrev jag e? VA?
Matilda ba: *skrattar* Idunno...
Men som sagt. Det fanns ett e med. Det var tur. Hade blivit pinsamt annars.

PS. Min studentmössa är ekologisk.
PS2. Min nya hårfärg drar mot lila. Inte som gammal-tant-hemmafärgning. Lite lila bara. Jävla oflyt.
PS3. Mamma. När du ringde och frågade om jag packat klart allt och jag sa ja, då ljög jag. Vet inte varför. Det bara kom. Alzå, jag har inte packat klart till min resa, jag har bara lagt fram allt i en vikt hög på golvet. Wox kommer imorgon så jag kan stoppa det i hennes väska. Att packa gör mig nervös. Jag glömmer alltid saker. Alltid. Det slår aldrig fel. Oftast är det tandkräm. 

Tänker att jag producerat en rad interessanta inlägg nu. Känner mig som Kenza utan glamour. Ska jag berätta vad jag ätit också? För seriöst, igår och idag har varit två dagar av seriöst överätande. Inte jättebra, men det smakar dessto bättre. Mmmmmm, lasange. Bland annat. he he. *cool smiley som dansar*
Nu ska jag sova. PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0