Bake a cake, nom nom.

Är så glad över att min fiskning efter kommentarer fungerade. Nu fortsätter ni så här grabbar! Kör på mål och se upp med deras nr 4, den snabba, lilla killen, han är farlig. Så, adde passar coffe och så borde den sitta i kassen. Var inte rädda för kroppskontakt med det andra laget! Kom igen nu! Nu krossar vi dem! ...och sen hade dem zeks.
Vad tycker ni om filmscener som börjar som slagsmål och slutar med passionerat love makeing? Personligen kommer jag nog aldrig reagera på en örfil eller en hårdhänt omskakning med att slita av mig tröjan och, så att säga, lägga upp mig. Men then again, det är ju bara jag...

Tänkte även dela med mig av en rolig konversation mellan mig, harriet och leona:

Jag: Hatar låtar skrivna av medelålders män som handlar om bröst!
Harriet: Ja! Som den där, hur går den? Dina bröst häckar som duvor?
Jag: Dina bröst är som svalor som häckar.
Harriet: Ja den! Uh!
Jag: Eller hur! Man ba, vad? Svalor? Som häckar?
Leona: Ja, ofta. De är väl inte ens svala? *känner på sina bröst*

Vill dock tillägga till Leonas försvar att hon är från tyskland, det kan leda till språkförbistring:)

Kommentarer
Postat av: L to the a

men kul att jag framstår som en normal människa sara! püss püss

2009-10-07 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0