Group 4 project

I mars(tror jag) hade vi projektarbete i vårat gruppfyra-ämne, i mitt fall kemi. Min grupp skulle skriva om blekningsprocessen vid papperstillverkning och jag höll på och mailade massa pappersbruk för att få info om hur de gjorde. Idag när jag kollade min skolmail hade jag fått det här av man på Nordic paper, ett helt vanligt pappersbruk någonstans i Sverige:

Hej Sara

Gick projektarbetet bra? Om du har en kopia på rapporten så är jag intresserad.

Mvh

Henrik 

Så sött! Ska svara:
Hej Henrik!
Kul att höra från dig! Tyvärr kan jag inte skicka någon rapport då någon sådan inte finns. Hoppas du inte blir ledsen.
MVH
Sara :)

Btw, idag sa min skolbästis att jag är mogen, så nu ska jag byta mail till [email protected] -Adda!!!
skämt åsido(måste tillägga eftersom jag alltid tror att alla andra är okapabla till att förstå skämt. Ännu en sympatisk sida av min fantastiska person) GODNATT!
http://open.spotify.com/track/5uIRtJOURp8Wq0BG4LFeED



Kommentarer
Postat av: the one and only

Du är så söt jag vill bara mosa dig som en mogen banan! jag ska sluta kommentera dina inlägg, känns som det bara är jag ! kraaaam

2009-10-14 @ 00:42:38
Postat av: sara

haha, jag gissar att the one and only är leona. Ja det är bara du som kommenterar. Sluta aldrig! Det gör mig glad.

2009-10-15 @ 18:36:23
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0