Hej

JAG ÄR TILLBAKS!

Ville bara säga att jag är tillbaks från Edinburgh. Imorgon kommer ett inlägg med egenhändigt knäppta bilder. Det blir väl roligt hörni?! Kan hända att jag skriver lite mer om vad vi gjort, idag nöjer jag mig med att säga att jag har haft det awesom och att alla varit söta och snälla hela tiden, typ.
Just nu är jag bara trött, vilket har resulterat i halvkoma på tåg följt av en liten tid då jag pratade oavbrutet om interessanta saker som katter och andra djur. *söt tjej, åtta år* Vad några såg ut att tänka: Vill. Döda. Nu.

Förresten, jag fick ett mms i måndags som jag inte kunde kolla på. Fick veta att det skulle föreställa en särk av ekorrar och jag har längtat efter att få se den ända sen dess. Det har vart tre långa dagar. Här är den. Nästan lika fantastisk som jag tänkt mig


 


Kommentarer
Postat av: Jopohapannapa

Jag har 'hört ryktas' om något annat du gjorde på tåget! (hint: tänk på ett djur med långa öron som inte är kanin men typ, plus ett annat ord för pengar)

2009-10-31 @ 01:14:46
URL: http://marriedtothesea.blogg.se/
Postat av: Den Lede

Jag har inte längre bara funnit särken, jag är nu stolt ägare till den. Jag har även en Shaman-hatt, även den i djur.

2009-10-31 @ 13:57:31
Postat av: sara

Johanna: Oj vad goda nyheter färdas fort. Ja, jag råkade kalla matilda harmynt med en kille som faktiskt var harmynt i sätet bakom. Det var ju lite pinsamt kanske.



Billy: Jag hörde det. Vad fint. Du får ha det tillsammans. Fast du får passa dig för veganer så du inte får färg på finkläderna.

2009-10-31 @ 14:30:20
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0