ice baby

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel...och ibland har man bara tråkigt.

Fick just min dator övertagen via msn av Rebecka som skulle försöka hjälpa mig att få sidnumreringen på rätt sidor i min ee. Det gick tydligen inte och jag är lika duktig som min farfar på datorer och allt som hör därtill så hon läre komma hit sen och dona. 
Nu sitter jag här och försöker finputsa på skiten och äter isbitar. Det suger att vara godissugen och pank. Frukt är inte godis, inte is heller. 

Var på yoga för första gången sen...stan brann? Jag har tydligen stelnat sedan jag slutade, var så ovig. Dessutom fick jag ont i ryggen av allt. Det är lite sorgligt. 

Såhär kan jag inte göra. 


Kommentarer
Postat av: leona-yogagud

det där är skorpionen! bara så du vet ! tänkte bara glänsa med med mina yogukundskaper! haha puss

2009-10-18 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0